قتل سریالی معتادان | تحقیقات از قاتل موادفروش به عنوان مظنون پرونده-راهبرد معاصر

قتل سریالی معتادان | تحقیقات از قاتل موادفروش به عنوان مظنون پرونده

در حالی که پرونده متهم به قتل یک معتاد پس از تکمیل آماده محاکمه بود، فرضیه ارتکاب قتل‌های سریالی از سوی او مطرح شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 05
کد خبر: ۲۵۳۴۳۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ این متهم به خاطر قتلی که پاییز سال گذشته انجام داده است از سوی بازپرس جنایی مجرم شناخته شد و پرونده قرار بود با ضدور کیفرخواست به دادگاه برود. در پرونده‌ای که او مجرم شناخته شده است جسد مرد مجهول‌الهویه‌ای که تحقیقات مشخص کرد معتاد بوده زیر یکی از پل‌های جنوب غرب تهران پیدا شد.

بررسی و معاینات کارشناسان پزشکی قانونی نشان داد مرد معتاد براثر خفگی به قتل رسیده است. در ادامه تحقیقات هویت مقتول و خانواده‌اش شناسایی و معلوم شد معتاد کشته شده زیاد با خانواده‌اش ارتباط نداشت.

بعد از چند ماه تحقیقات رد پای یک فروشنده مواد مخدر به دست آمد که در نهایت با بازداشت او راز قتل برملا شد. این متهم اعتراف کرد به خاطر اینکه مقتول به او پول بدهکار بود و پول موادی را که گرفته، نداده بود مرتکب قتل شد. مواد فروش دستگیر شده اعتراف کرد مقتول را با دستانش خفه کرد.

در حالی که قرار مجرمیت این پرونده قتل چند روز پیش از سوی امیرحسین علیمردان، بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران صادر شده بود، ماموران اداره دهم پلیس آگاهی فرضیه جدیدی را مطرح کردند و خبر دادند که در یک سال گذشته جسد سه مرد معتاد مجهول‌الهویه در محله‌های جنوب شرق و جنوب غرب پایتخت کشف شده است که با وجود گذشت مدتی از قتل‌ها هویتشان پیدا نشده است.

در گزارش کارآگاهان اداره دهم به بازپرس علیمردان آمده است هر سه نفر براثر خفگی به قتل رسیده‌اند. چون شیوه مرگ این سه معتاد هم مثل معتاد قبلی است، احتمال اینکه همه جنایت‌ها توسط یک نفر انجام شده باشد، قوت گرفت. به همین دلیل قرار است تحقیقات از سر گرفتهو اگر ثابت شود این متهم مرتکب سه قتل دیگر نیز شده است پرونده یک قتل سریالی باز خواهد شد و تحقیق در مورد دیگر قتل‌های احتمالی هم آغاز خواهد شد. / سایت جنایی

کلمات کلیدی: قتل قاتل معتاد
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده